Ooit noemde iemand een tijdens een pitch: “Kom eens langs voor een goede kop koffie-strategie.” Hij hoopte hiermee een langdurige samenwerking binnen te halen. Ik ben zelf van mening dat wanneer je melk door de koffie heen roert er van een goede strategie al weinig meer over is. Ik houd dan ook van de puurste vorm: Zwart! Maar, drink hem vooral zoals je wilt. Theetje mag ook.
Wat die koffiestrateeg betreft, is die er geloof ik wel beter van geworden. Dus wie weet waar óns gesprek toe leidt.
O ja, je kijkt trouwens tegen een espresso piston aan.
Oké, we zijn nog druk bezig met de organisatie, maar reken erop dat 19 januari 2024 de dag is waarop wij weer klaar staan voor tal van ondernemers die graag gezien willen worden. Samen met Peter van Velthuysen, die gereed zit om jouw socialmedia-verhaal een boost te geven, zal ik klaar staan om jou te vereeuwigen in een mooi, dynamisch zakelijk portret.
Kortom, houd deze pagina goed in de gaten. Zodra je je hebt opgegeven, zorgen wij voor verdere informatie. Namens Peter, groeten en tot snel, Job Hendriks

Communicatie kun je niet vastpakken, maar wel uitbeelden. En dat is precies waar ik als Beeldmaker voor sta. Ik beheers stuk voor stuk expertises als fotografie, film en grafisch (web)ontwerp, die op zichzelf staan maar niet altijd zonder elkaar kunnen. Ik verbind ze allemaal met elkaar. Het resultaat: een logisch geheel, niks meer en vooral niks minder. Job Hendriks 2023
prachtigeopdrachtgevers
Van klein MKB tot Internationaal. In ruim 25 jaar creatief ondernemerschap heb ik veel éénpitters, maar ook grote organisaties met 30plus bij mogen staan in hun ontwikkeling van visuele bekendheid. Fotografie en grafisch ontwerp zijn hierin altijd de basis geweest. Film en web zijn ruim 15 jaar geleden als routines in mijn pakket toegevoegd. De toen nog onbekende term ‘Beeldmarketing’ was vanaf dat moment een feit.