Voor Laurens Overtoom, stuwende kracht achter ‘DE ZAAK EINSTEIN’ heb ik deze site ontworpen. Eigenlijk was dit een verouderde HTML-site welke nu is omgebouwd met nieuwe responsive techniek erin. Wanneer je deze mobielvriendelijke website bekijkt op je desktop, tablet of mobieltje, past deze zich automatisch aan het scherm aan. Dus voor degenen die niet met een CMS-techniek werkt, dus zeg maar een gewone, vaak wat verouderde HTML-site, is het wellicht de moeite waard eens te laten onderzoeken of deze voor een dergelijke update geschikt is. Weet je dat niet zeker, dan is contact met JOB HENDRIKS opnemen, een voor de hand liggende zaak.

Een verhaaltje over Einstein
De Zaak Einstein zet zich in voor iedereen die (vanaf 18 jaar) op de een of andere manier de weg is kwijtgeraakt. En die een helpende hand goed kan gebruiken.

De Generatie Einstein (geboren na 1985) is zo benoemd omdat ze opgroeit in de informatiemaatschappij van nu; er is een manier van informatieverwerking ontstaan die overeenkomsten vertoont met het creatief en multidisciplinair denken van Albert Einstein.

De jongeren van deze Generatie Einstein zijn multi-taskers en netwerkers (sociale media). In het algemeen kan je ze kwaliteiten toedichten als creatief, extreem zelfbewust en sterk gericht op zelfontplooiing.

Langzamerhand komen er ook geluiden dat onze jongeren wellicht wat overschat worden in al die zaken. Een puber blijft tenslotte een puber met stemmingswisselingen, onverwachte acties en blijft vaak zoeken naar grenzen en de makkelijkste weg.

NAAR DE SITE VAN LAURENS

ACCOUNT

De Zaak Einstein
Laurens Overtoom

PROJECT

Webstie

Als je met Job gaat samenwerken om je mediale zaken uit te besteden kan je rekenen op een en al betrokkenheid. Niet even snel zakendoen, nee, alles draait om kwaliteit, bewuste keuzes maken en doelgericht werk maken.
Dat maakt dat ik altijd heel tevreden geweest ben met het eindresultaat. Zowel in mijn tijd als directeur van Finesse Druk bv, maar ook nu als zelfstandig ondernemer in De Zaak Einstein.

Laurens Overtoom

Ondernemend directeur, De Zaak Einstein

HOE NU VERDER?

Denk je: “Dit project spreekt mij wel aan?” Wacht dan vooral niet langer, want ook bij JOB! concept+beeld wordt de bekende ‘KKS, oftewel de ‘Kop Koffie Strategie’ toegepast. Een glas water of een ‘theetje’ is natuurlijk ook prima.
Kortom: Klik dan voor het vervolg, een…

JOB! concept+beeld & D-Signs concept | vormgeving | fotografie zijn handelsnamen van D-Signs BV – KvK 37078204

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.